Wilma är i Thailand

Hej Sarah här, Wilmas kompis. 
Tänkte bara säga att Wilma är i Thailand just nu, eller hon sitter på flyget på väg dit hon åkte vid halv elva så hon är inte framme än. Jag tvingade henne att skriva ett kapitel i morse, haha. Hon väckte mig halv sju bara för att hon skulle smsa mig så vi smsa och så tills halv elva då hon skulle åka. Är skit trött nu haha, men kommer sakna henne. Men anyways till saken:
Anledningen till varför jag skriver detta är att Wilma kommer hem om två veckor alltså 28 februari. Hon kommer därför inte att kunna uppdatera tills hon kommer hem. Kommer tvinga henne till det då. Btw så har hon inte kunnat uppdatera i veckan som har vart eftersom hon har haft sjukt mycket hemuppgifter och sånt för hon är ju ledig från skolan i två veckor. Men när hon kommer hem igen så har hon sportlov och kan säkert uppdatera ganska mycket då.
Detta blev kind of långt haha, men anyways. Tänkte att det kunde vara bra att ni skulle veta.
Ha det bra och glad alla hjärtans dag! :)
våra killar. <3

Kommentarer
Postat av: wilma

gulle du är, men jag är inte kompis, jag är din bästavän

2012-03-01 @ 11:30:42
URL: http://onedireection.blogg.se/
Postat av: Maya

Bra, then we know.

2012-03-02 @ 09:27:37
URL: http://Hypernotic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback