Ändrade planer

Vi låtsas att jag skrev det förra inlägget  imorgon. I vilket fall som helst, jag vet att jag skjuter upp på det och lovar hela tiden, men om ni inte får två kapitel imorgon är det fritt fram att slå mig!!!!! ska sova nu, fucking skola imorgon.
BTW, ska göra en ny blogg.. ja, om mitt liv då. har ni något tips på namn? i mitt huvud är det helt tomt just nu. och ja, bloggen kommer handla om foto/vardag och jag heter wilma. Kanske lättare att komma på något då? haha.
godnatt, och kom ihåg att tjata på mig imorgon! puss, älskar er!

Kommentarer
Postat av: Alice :)

mylifeandnotyours.blogg.se

wilmas.blogg.se

thatgirlwiththattalent.blogg.se

wilmaefrernamn.blogg.se

galenflikka.blogg.se

2012-01-24 @ 18:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback