KAPITEL 11 ♥ - dreams

som ni såg här, var det lite problem med publiceringen igår.. men jag tar igen det nu, hahah.. hoppas det är okej. typ. haha anyway, hope you enjoyyy it.
-
Liam:
Väckarklockan pep desperat efter att någon skulle trycka på "snooze". Men jag var fortfarande utmattad, eftersom jag knappt sovit fyra timmar inatt. Jag vet inte varför, det bara.. blev så. Kunde inte sluta tänka. Jag tänkte på livet, på Niall, på Louis, Harry, Zayn, Sarah och Leah. På mina föräldrar, och på Theo. Efter ett tag gick jag upp, och drog snabbt på mig några kläder medans jag hörde röster från köket. Jag gissade på Zayn och Harry, eftersom det är dem som brukar vakna tidigast.. Och helt enkelt gå upp.
-
Zayn:
Jag hade hur mycket energi som helst, det kädes verkligen att jag var utvilad. När jag kom in i köket stod Harry där och drack juice. Jag iakttog honom lugnt, och frågade honom försiktigt:
"Du gillar Sarah va?" Harry ställde juiceglaset på bänken och suckade.
"Hur visste du?.." frågade han mig. Jag log vänligt mot honom.
"Jag gissade bara.. Det var trots allt du som räddade hennes liv och allt." Harry nickade olyckligt. Just den sekunden önskade jag att jag kunde göra något.. Men jag förstod att det var omöjligt.. Det var kärlek, trots allt.
"Goooodmooooorgoooon alla faaaaaaaans!" Ropade Louis plötsligt, och jag är säker på att hela området hörde. Jag flinade och ropade ironiskt tillbaka:
"Louis på ingång!".. Och ja, det var han, för tio sekunder senare var han i köket efter något att äta innan intervjun.
-
Niall:
Två timmar senare satt vi i vår minibuss på väg till själva intervjun.. Det var varmt i bilen, och Liam hade somnat med huvudet i Harrys knä, vilket såg rätt gulligt ut. Vanligtvis var jag inte orolig alls för intervjuer, men nu var jag ganska orolig. Och jag hoppades verkligen på att dem inte skulle fråga om förhållanden, eller något åt det hållet. Det var inte att jag skämdes eller något sådant, men deras förhållande kändes inte så stadigt.. Men vad visste jag? I och för sig såg dem båda lyckliga ut varje gång dem var med varandra.. Men det kändes fortfarande inte rätt. Sarah hade stannat hemma, efter ett långt tjafs med Louis. Han hade varit orolig att hon skulle göra något dumt efter allt som hänt henne, men till slut övertygade hon honom att hon bara skulle shoppa, absolut inget annat.
-
Jag var lättad när intervjun var slut.. Det hade inte varit några frågor om förhållanden, utan mest dem vanliga frågorna. Jag såg på Harry att han också var lättad, och jag log smått för mig själv.
Vi var allihop trötta på vägen hem, då Harrys mobil plötsligt ringde. Han gick från glad till förvånad och tittade på oss.
"Ehm.. vi kan inte åka tillbaka till lägenheten..." sa han försiktigt. Ohnej. Nu hade dem upptäckt oss. Nu visste fansen var vi bodde.
- - - - - - - - - - - - - - -
kort, men skitsamma. Såg ni killarna på tv idag 19.40? JAG GJORDE, OCH DEM ÄGDE SÖNDER.
för er som inte såg: http://svtplay.se/v/2675290/fredagkvall_med_malin/del_2_av_14?cb,a1364151,1,f,-1/pb,a1364150,1,f,-1/pl,v,,2675290/sb,p149241,1,f,-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback