KAPITEL 12 ♥ - dreams


bloggar från mobilen igen..
HÄR SARA ÄR DIN ÖVERRASKNING, KAPITEL 12 only 4 you. (och alla andra läsare..)
- - - - - -
Harry:
Åh... Nej... Inte igen. Fast i och för sig var det för att vara sant att dem inte hittat oss. Jag suckade irriterat.
"Och var ska vi ta vägen nu då?" frågade jag en tjej vid namn Cessi, som hade hand om våra fans när dem blev för galna, men också fixade event och konserter och lokaler åt oss. Man hörde papper som skrynklades ihop och telefoner som ringde i bakgrunden, och jag gissade på att hon var på hennes kontor. Sedan kom jag på.. Men Sarah då, var var hon?!
"Men var är..!" började jag oroligt, men Cessi avbröt mig:
"Sarah är här med mig. Ni kanske kan komma hit? Vi ska försöka få bort fansen och fixa en säkrare portkod så länge, men ni kommer nog inte få vara i lugn och ro hemma hos er förrän ikväll." Jag tvekade en sekund, men svarade sedan:
"Vi är på väg!" och så berättade jag för Louis var vi skulle åka.
-
Utanför kontoret var det inte mindre folk.. Det verkade som fansen hittat hit också, tänkte jag. Alla fem drog sig undan alla händer och armar, medans en säkerhetsvakt lugnt öppnade dörren åt oss. Vi gick upp för alla trappor upp till våning tre, där Cessi jobbade. Sarah kom springande emot oss och sprang lyckligt rakt in i Louis famn. Han lät henne göra det, och pussade henne lätt i håret. Zayn sneglade på mig, och jag ryckte lätt på axlarna tillbaka, och gick in till Cessi. På kontoret där var det fullt av datorer, skrivbord, kopieringsmaskiner, papper och kaffeautomater. Så fort Cessi fick syn på oss log hon stressat, och alla fem.. Förlåt igen, sex, log lugnande tillbaka.
"bra att ni kom, vi spårade just vem som hade gett ut er adress!..." Hon såg allvarligt på mig.
"Och det verkar vara någon Vanessa.. Känner ni möjligtvis någon med det namnet?" Jag skakade på huvudet, och likaså gjorde dem andra. Cessi bet förvirrat ihop.
"Då fortsätter vi leta.." Suckade hon tröttsamt. Plötsligt hörde man högt och tydligt Nialls mage som kurrade, och vi förstod att det var lunchdags.
"Ehm... Du Cessi, är caféet öppet?" frågade Niall med ett flin på läpparna. Hon skrattade kort.
"Ja, ni vet var det ligger!.." sa hon glatt, och vi började sakta gå mot caféet.
"VÄNTA! Känner ni någon Leah som ursprungligen bodde här i London, men nu är på.. Okänd plats? Jag får inte upp var hon befinner sig.." Hon suckade oxh tittade sedan spänt på oss. Sarah var konstigt nog den första att svara.
"Ja.. Leah.. Det är min syster." sa hon förtvivlat men tyst tillbaka. Louis kramade om henne hårt.
- - - - - - -
Hoppades du gillade det, sara, skrev bara för dig din tööööönt <3
Det blev kort och sånt, men bättre än inget, eller hur? plus att jag kommer somna när som helst.

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Mer:)<3

2012-01-21 @ 09:32:45
Postat av: Lykke

Jätte bra blogg :)

2012-01-21 @ 16:26:26
Postat av: Julia

Du är sjukt duktig på att skriva!

2012-01-21 @ 16:27:25
URL: http://pews.se
Postat av: Emi

Mer. :33333 <3

2012-01-21 @ 16:28:47
URL: http://goldstair.blogg.se/
Postat av: Lovisa.L

Hej, fin blogg! <3

2012-01-21 @ 16:30:13
Postat av: Manga4ever

Fin blogg.

Postat av: Noelia

Fin blogg!

2012-01-21 @ 16:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback